Servis & Kontakt

Webcare
Zdarma
Po - Pá 09:00 - 17:30 
Odpověď cca do 24 hodin 
 
Facebook
E-mail
Zdarma
24 hodin denně, 7 dní v týdnu  
Odpověď cca do 2 dnů
 
Odeslat e-mail
 

5 nejčastějších otázek (a odpovědí)

Kdy obdržím svou objednávku?

Zásilky doručujeme do 10 pracovních dní od obdržení objednávky. Balíky jsou připravovány přímo v centrálním skladu v Holandsku a následně jsou odesílány na podací poštu do Olomouce. Jakmile Váš balík opustí náš sklad, systém Vám odešle informační e-mail s podacím číslem zásilky. Zásilka je poté v průběhu 3 pracovních dní předána České poště a následně během cca 2-3 pracovních dní doručena.
 

Zboží mi nesedí. Mohu ho poslat zpět?

Zboží můžete vrátit zpět prostřednictvím České pošty. Jak? Vložte nevyhovující zboží s vyplněným formulářem z dolní části faktury a zašlete nám jej zpět na adresu našeho P. O. Boxu. Zboží můžete vrátit v libovolné krabici nebo obálce jako cennou zásilku prostřednictvím České pošty tak, abyste měli podací lístek a mohli zásilku v případe ztráty na poště reklamovat. Bližší informace o zboží, které můžete vrátit, naleznete zde.
Pokud chcete využít svého práva odstoupení od smlouvy a vrátit zpět celou objednávku, použijte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro formulář klikněte zde.
 

Jak mohu zboží vrátit?

Zboží zašlete zpět na naši adresu:
Beate Uhse
P. O. Box 350
779 00 Olomouc 9

Zboží je třeba vrátit zpět prostřednictvím České pošty tak, abyste měli podací lístek (cenná nebo doporučená zásilka). Zboži zaslané prodávajícímu zpět na dobírku nebo zboží odeslané prostřednictvím jiného přepravce, nemůže být doručeno do P. O. Boxu a bude automaticky vráceno. Uschovejte si pečlivě poštovní podací lístek pro případnou reklamaci zásilky.
 

Obdrželi jste již mnou vrácené zboží?

Vrácené zboží je obvykle zaevidováno a zpracováno v našem systému cca do 15 dní od odeslání. Jakmile se tak stane, systém Vám odešle automatický informační e-mail. V případě, že se Vám zdá lhůta být delší, napište nám prosím e-mail a nezapomeňte uvést podací číslo zásilky.
 

Jak zadám objednávku u Beate Uhse?

Zadání objednávky na naší webové stránce je velmi jednoduché. Přihlaste se do svého zákaznického účtu kliknutím na „Přihlásit se“. V případě, že zákaznický účet ještě nemáte, můžete si jej založit zde. Naši kompletní nabídku zboží naleznete v jednotlivých kategoriích. Zboží, které si chcete objednat, vložte do nákupního košíku. Klikněte na nákupní košík a zkontrolujte objednávku.
Pokud máte akční kód, voucher nebo slevový kód, vložte jej do příslušné kolonky v dolní části košíku. Vše je v pořádku? Pak klikněte na “Přejít k objednání”. V následujícím kroku zkontrolujte adresu a klikněte na „Dále”. Potom vyberte způsob platby “na dobírku.” Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko “Objednat.” Po úspěšném odeslání objednávky Vám přijde na Vaši mailovou adresu potvrzující email.