Servis & Kontakt

E-mail
Zdarma
24 hodin denně, 7 dní v týdnu  
Odpověď cca do 2 dnů
 
Odeslat e-mail
 

5 nejčastějších otázek (a odpovědí)

Kdy obdržím svou objednávku?

Zboží odesíláme v nejbližším možném termínu (obvykle do několik pracovních dnů) po obdržení objednávky. Balíky jsou připravovány přímo v centrálním skladě a následně jsou odesílány přepravní společností. Jakmile váš balík opustí náš sklad, systém vám odešle informační e-mail s upřesnením doručovatele a s odkazem na sledování zásilky.

Zboží mi nesedí. Mohu ho poslat zpět?

Zboží můžete do 14 dnů vrátit. Jak? Vložte nevyhovující zboží s vyplněným formulářem z dolní části faktury do libovolné krabice nebo obálky a zašlete nám jej zpět. Bližší informace o zboží, které můžete vrátit, naleznete zde.
Pokud chcete využít svého práva odstoupení od smlouvy a vrátit zpět celou objednávku, použijte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro formulář klikněte zde.  

Jak mohu zboží vrátit?

Adresný štítek pro odeslání zdarma vygenerujete zde. Zásílku s nalepeným štítkem je potřeba podat na České pošte. Více informací najdete na vytištenem dokumentu. Uschovejte si pečlivě poštovní podací lístek pro případnou reklamaci zásilky.

 

Obdrželi jste již mnou vrácené zboží?

Vrácené zboží je obvykle zaevidováno a zpracováno v našem systému cca do 15 dní od odeslání. Jakmile se tak stane, systém Vám odešle automatický informační e-mail. V případě, že se Vám zdá lhůta být delší, napište nám prosím e-mail a nezapomeňte uvést podací číslo zásilky.
 

Jak zadám objednávku u Beate Uhse?

Zadání objednávky na naší webové stránce je velmi jednoduché. Přihlaste se do svého zákaznického účtu kliknutím na „Přihlásit se“. V případě, že zákaznický účet ještě nemáte, můžete si jej založit zde . Naši kompletní nabídku zboží naleznete v jednotlivých kategoriích. Zboží, které si chcete objednat, vložte do nákupního košíku. Klikněte na nákupní košík a zkontrolujte objednávku.
Pokud máte akční kód, voucher nebo slevový kód, vložte jej do příslušné kolonky v dolní části košíku. Vše je v pořádku? Pak klikněte na “Přejít k objednání”. V následujícím kroku zkontrolujte adresu a klikněte na „Dále”. Potom vyberte způsob platby “na dobírku.” Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko “Objednat.” Po úspěšném odeslání objednávky Vám přijde na Vaši mailovou adresu potvrzující email.